dinsdag 9 augustus 2011

Maak het jezelf gemakkelijker...lifehacking and easy living

Deze post gebruik ik om alle handige tips die het leven gemakkelijker maken te verzamelen. I love lifehacking! Zo maak je leven met wat slimme foefjes net iets aangenamer.

Deze blog fungeert nu en dan als mijn geheugen. Ook in deze blogpost breng ik wat dingen samen die ik al langer wil bewaren en steeds weer niet kan vinden (of ik weet de wachtwoorden van de bookmarksites niet meer...) en zo kan ik het altijd terugvinden en gemakkelijker delen met anderen. Natuurlijk houd ik me aanbevolen voor tips!

Pick your own
Mijn favoriete links (zo onder elkaar, lees zelf maar verder):
Easy living (via @arjobunnik)
Lifehack
Lifehacking
Tech tools small businesses 1
Tech tools small businesses 2
CRM

en deze is lekker low tech:
NRCs Zo maak je je leven een klein beetje gemakkelijker

Oh en deze tip (om in vakantiestemming te blijven voor de Francofielen onder ons) is ons goed bevallen: *bliep*
Telepeage for Dummies

Geen opmerkingen: